Tuesday, 9 July 2013

GAMAT MENDIDIH TIDAK LECURKAN TANGAN??

Salam,

Tengok tajuk pun dah rasa cam nak melompat lompat.. sebab semua orang di muka bumi tahu bahawa Langkawi adalah pusat keluaran Minyak Gamat  Yeay!! Haruslah shopping sakan barang berasaskan Gamat sampai tak hengat dunia, sehingga duit tingga negatip dalam ekon. haha..

Mak pak.. makan Maggi la hujung bulan ni.. kih kihik!!!

Gamat yang mendidih bila dicelup tangan tidak akan melecur


Aku pun try jugak


Segala macam produk Gamat ada dijual di sini.. sabun, minyak, pil dan sebagainya.. harga.. serius murah

bleh layan video AYZU.. maaf aku menjerit skit.. haha..


Ok .. sesiapa tahu fakta Sains tak kenapa GAMAT MENDIDIH TAK LECURKAN TANGAN??