Wednesday, 24 July 2013

PAKAR ORTHOPEDIK KPJ AMPANG

Salam,

Haritu  nak kemas baju anak dengan baju sendiri, nampak dah bersepah... masa kemas husben asik mengganggu dengan kakinya duk terajang terajang... rasa bengang.. Dush!! sedas tumbukan padu dari aku mengenai kakinya... haha padan muka kau!!..

Sakit kot.. jadi dia insaf sekejap. Tapi kejap jer..Tak berapa lama lepas tu, husben aku kacau balik.. eii.. dahla tanak tolong pastu kacau plak.. ok buat bodo buat bodo. Bangun nak gi tandas.. balik dari tandas, dia duk sepak sepak bontot plak.. ini main kasar ni nampaknya. Ini mana bleh bersabar ni..Kita pun tak kan lah nak mengalah dan berserah je diperlakukan sebegitu kan.

Dengan sekuat tenaga aku tolak badan dia yang besar tu.. Dumm!.. dia jatuh di atas katil, nasib eiman tak bangun. Husben aku pulak pantas bangun balik.. maka aksi gusti pun bermula dalam bilik pukul 2 pagi.. 

Motif... siapa jatuh dia kalah.. ambik.. sekali belit punya belit, sepak punya sepak.. Pakk! terkepak pinggang aku.. dushhh! jatuh ke lantai.. adoii.. walaupun sakit tetap sambung balik gusti... arghh.. penat! ok kalah kalah... (takpe kalini dia menang)

Bila nak bangun... Mak Oiii sakitnya pinggang aku ni.. dia pun tarok minyak. padan muka sapa suh carik pasal. bangun pagi esok tak kebah lagi.. Ciss..Pagi tu terus gi KPJ Ampang nak jumpa Pakar Orthopedik aku, Dato' Dr Syed Al Sagoff di KPJ Ampang. ermm....

Lepas tu, kami ke Pusat Fisioterapi nya. Kena la tarok letrik kat pinggang dalam sejam jugak tu.. ahh baru lega.. 

Pasni tamau dah main camtu.. takda pekdahnya. So jangan carik pasal please!!


Ni semua gambar sebab bosan menunggu lama





si perot


 Bilik Dr Syed

 Haha....


Sapa boleh buat bibir bawah senget.. bibir atas tak gerak..


Haha.. bibir bawah langsung tak boleh gerak kikikiki


ok la... Skian. 
Selamat Berpuasa!