Sunday, 11 August 2013

BERAYA BERSAMA SANAK SAUDARA SEBELAH ABAH KU

Salam,

Haa... yang ni semua kena upload cepat-cepat kalau tak basi sebab raya sebulan.. kang banyak gambar lain nak kena letak kat sini. Ini adalah untuk menunaikan tanggungjawab kepada pembaca blog ini.. cewah cewah ada ker???...ye la sebabnya yang baca blog ni pun sedara-sedara aku jugak...

Nah.. korang penat berposingkan.. aku dah tepek dah kat sini..

Layan lagi meh

Suamiku dan sepupu aku

Ni cousins ni

The Ladies!

Cecomel jerk

Bergambar dengan Tan Sri Pak Lang.. kikiki

Eiman sangat femous dan di minati

Kikiki.. semua pakat Gwiyomi .. hamik!

Cara mententeramkan baby Eiman adalah dengan memasang lagu BINGO

Makcik dan Cousins ai

Ada cam seiras skit tak??

Wif family Abg Boy 



Ha.. nila Tan Sri Pak Lang kami


Yang sebelah kiri ni sepupu ku.. ni lah versi aku bila umur mencecah 40 ++ nanti... kiki

Ok.. itu sahaja... sekian. Nanti ai update lagi tau!