Saturday, 10 August 2013

BERAYA DI KAMPUNG HALAMAN NOVA

Salam,
Tengok Facebook semua orang dah upload gambar raya.. hihi tak bleh jadi ni.. Kita pun nak jugak tayang baju raya tahun ni. Tahun ni petama kali beraya bertiga.. tahun lepas Baby eiman dalam perot ..

Sebelum ku menatapkan gambar-gambar terhavoc abad ini Nova & Husben ingin mengucapkan 

"SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN" & Semoga Raya Tahun ini penuh bermakna buat semua!
Hati-hati di Jalan Raya!

-
-
-
-
-
-
-
layann....

Nenda n Bonda Tercinta.. raya kan bahasa kenala ala ala kad raya skit

Kakanda ku tercinta bersama keluarga

Nenda dan Bonda ku

Kakanda memohon kemaafan Bonda di Pagi Raya.. cehhh bleh buat lagu ha..

Ni pun Kakanda ku juga... 


Adinda Nova la... cehh adinda ke??

Bonda..ampunkan dosa anakanda yang menggunung itu bonda!

Nenda... Ampunkan dosa Cucunda...

Ini sambil cium tangan harap dapat duit raya

Ku paling banyak buat dosa dengan kakak ku ni.. hih ok 0-0 ye

Pose cikit

Kanda... ceh.. geli plak nak nyebut

Ha... ni pose paling mahai ni

Ok sopan skit

Add caption

2 mak dara 1 dara terpingit

Dulu berdue.. sekarang bertige..



"Buat peminat saya.. tunggu saya besar nanti saya bagi no telifon ye.. "

Ha.. ok itu la sedikit sebanyak bergambar dengan keluarga... yang ni pagi raya.. nanti aku upload lagi sedara mara punya part pulak ye..
ok chow sin chi!