Wednesday, 14 August 2013

KENDERAAN BABY EIMAN

Salam,

Ha... nak update skit... Raya ni kan tak menang tangan dibuatnya.. memandangkan ramai pulak org beraya di rumah mak aku di kampung.. kenala ringan tangan membantu kan. Dahla tu ada anak kecik.. camano nak buat... Nasibla ada kenderaan eiman .. ni adalah pemberian Tok n Nenek eiman. Alhamdulillah... bolehla aku tolong potong2 apa yang patut kat dapur dan membiarkan baby eiman duduk di Walkernya sambil menonton Hi5 di Disney Junior. Channel feveret eiman..




Eiman tersenyum kegembiraan di atas kereta barunya

Yang ini kenderaan pertama Eiman... yang ni boleh buat tido jela sekarang.. tak nak nye dia baring dah...

Rasa macam sekejap je.. Eiman dah boleh duduk atas walker.. hihi... Pasni merangkak pulak.. isk... isk..

OK.. tu je esok masuk kerja dah.. habis dah raya, ni tengah kemas barang nak balik umah mak.. 

Mode:... malasnya nak kemas barang!!