Saturday, 3 August 2013

PAKEJ IFTAR DI NAILI'S SENTUL

Salam,

Alhamdulillah syukur ke hadrat Illahi dapat juga aku n husben berbuka dengan geng Pandan. Ingatkan cam takda chance tahun ni, tapi dengan kecekapan kehandalan planning mantap dari Nuren Mino, akhirnya terlakasana juga PROJEK BUKA PUASA GENG PANDAN. Malah bukan setakat berbuka sahaja, siap ada aktiviti tukar hadiah lagi tu gituhh.... hebat hebat tepukan buat Pengerusi Majlis En. Mino.

Ha.. masa kami sampai tu dah lewat, dah masuk waktu berbuka pun dalam lima minit lepas. Ohh... perot aku ni... meroyan kau tengok lauk... menggoda habis!!! tengok ini sedap tengok itu sedap nak makan ini nak makan itu..semua sesedap ni.. "Abang, saya makan dulu tau! tau tau tau!!, Abang jaga anak dulu ehh!!" kata si isteri.. kikiki lalu pantas meninggalkan anak dan mencapai pinggan di Buffet Table. sabarlah wahai suami ye.

Oh sampai je kat meja buffet.. habis semua aku cedok memang tak kasi chance punya.. dah siap cedok teringat pulak laki aku ni takkan tengok je.. ok.. cedokla sup cendawan, mee goreng dengan kambing bakar dan drummet ayam untuk dia. hihi.. rasuah skit.

Ok nak tengok menu yang aku gelojoh sangat tu..?  jom!

Haa...amacam?? best tak?





Ha... selesai makan, ini pula acara wajib bila aku besama Nuren

Macam yang telah di war warkan tadi, Ini adalah hadiah yang dibawa oleh setiap keluarga utk acara tukar hadiah

Ini gambar daddy n mummy eiman kekenyangan

Ini pula adalah Nuren & bayinya berusia 7 bulan di dalam perot

Ini Aida

Nama dia Liza jugak

Pastu yang lelaki bersama baby Adelia yang cute sangat!

Sesi bergambarlah!


Yang comel ni adalah anak kepada Aida n Fiq! Maira

Yang ni jangan tanya.. anak aku la ni. Dah masuk 6 bulan dah

Yeay!! Sayang korang semua!

Ok last last.... sesi perbincangan kebapaan yang sangat rumit dan sulit sehingga menggerut-ngerut dahi.. hihi


Nanti next entry aku sharekan apa hadiah yang memasing dapat!

BAYARAN : Seorang RM 40..
Total : RM320.00 sahaja (8 orang)

k Skian.
Selamat Berbuka ye!

Belanja Makan di Naili's Place Ampang berdekatan Ampang Point

Enjoy Makan di Naili'splace