Wednesday, 28 August 2013

PERSAHABATAN TIDAK PERLU ADA ALASAN

Salam,
Meriah hari ini dengan sambutan hari raya di pejabatku. Lagi meriah sebab mak kena jadi usherer. Belasah la sebab ai ni pun bukannya pandai berprotokol sesangat. hihi

Walaubagaimapun, terasa kesunyiannya diri ini, sebab apa?
Sebab 8 orang dari geng kontrak dah dapat jawatan tetap dan sudah mula bertugas di pelbagai agensi kerajaan yang lain. Anyway, Tahniah dan selamat bertugas ye! Kepada mereka yang pernah jadi anak buah ai, walaupun sekejap, terima kasih banyak-banyak sebab korang sentiasa memberikan komitmen yang terbaik!

Yela, aku ni memang la garang sikit macam yang korang panggil tu, "Mak Tiri menjerit!".. haha kalau aku tak jerit tak sah kan.. korang memang suka aku jerit kan.. haha

Kerja baik-baik kat tempat orang.. jadi pekerja contoh k. Kenangan korang di sini takkan aku lupakan. sob.. alamak sedih la pulak...

Love u all!!
Semoga Persahabatan ini sampai bila-bila k!
dari jauh ku kenang.. cewah! dengar lagu jap..

2 dari kiri, Sharul, 2 dari kanan Sharil, kiri, Rajesh.. yang lain ada lagi kat sini... tak yah pekenal la.. haha
Sharul.. budak yang paling kuat bahan kawan-kawan dia
belakang kiri Syuk, depan kanan Ocong... jodoh tak panjang kat sini.. kot kot lainkali kita jumpa kat tempat lain kan.. Malaysia kan kecik je.. aku pun sedih la jugak
"Sahabat untuk selamanya!!.. sahabat!"... (nyanyi lagu sahabat lak)

dari kanan Hani, Aisyah
sari kiri Rajesh dan Al.. tetengah ada lagi kat sini.. hihi
gambar ala-ala kenangan ... ceh! ini hani, umur dia 12 tahun... haha
Aisyah.. yang kat belakang tu Al.. al kawan baik halim dan imah... kikiki

ok semua! Selamat Bekerja..
dah dah..ni apa baca-baca blog ni!!... amboi... biasa tu! hahaaha


k tata babai