Sunday, 29 September 2013

Deman Berjangkit Pada Daddy Eiman

Salam,
Hai... Minggu ni aku balik kampungku. Patutnya, husben aku kena kerja Sabtu malam, tapi disebabkan dia demam terpaksalah MC. Itu pun ada hati jugak nak pergi kerja dengan badan panas kepala berat tu. Isk isk... Aku tahu rasanya camana sebab aku lah si pembawa demam tu. Haha kesian...


Lepas aku baik, jangkit pulak kat Eiman. Adoii kesian dia, tu yang aku cerita dia susah nak tidur tu. Sebab selsema teruk, kahak dan batuk. Demam pulak tu kan. Sekarang ada nampak macam dah nak sembuh tinggal batuk dengan selsema je yang liat sangat nak baik. Aku pun ada lagi batuk ni haa...

Pastu jangkit dengan husben, adoiii!cepatlah baiknya, sebab aku kena terpaksa jaga eiman sorang-sorang lah hadoiii! Get well soon daddy. Mummy penat + kurang tido.

Orang tua kata kalau baby demam dia nak pandai sesuatu perkara... La ni aku perasan eiman dh angkat bontot, nak merangkak dah. Erm... Kejap je rasa eiman membesar.

Tengok tu... dah pandai dah tu

Oppss... jatuh lak..

Kecik-kecik dah pandai sujud.. bagus bagus!

Ok sekian.