Wednesday, 11 September 2013

WONG SOLO TAMAN DAGANG AMPANG

Salam,
Disebabkan lapa makan nasik, balik dari Mejelis hari jadi Baby Adelia.. kami menuju ke Wong Solo Ayam Penyet, ingatkan nak makan sikit je.. kongsi-kongsi dengan suami pun ok je. Tapi dia nak makan ikan keli pulak.. orang nak ayam penyet.. Maka terpaksalah beli 2 set. Perut kenyang lagi ni.

Sampai je.. menu ni.. cam biasa "Abang, saya makan dulu tau!"

nampak sedap pulak ayam ni...




.
..
...
....

blurppp! habis...

Husben: "Ni yang kata nak share tadi tu?..."
Isteri : "Bukan apa, membazir tu kan .... ahhh a a a .. malas la nak sambung"... 

Husben : "Nah anak, abang makan pulak"

.
..
...
....

blurppp! habis...
Isteri : "Ni yang kata setuju nak kongsi tadi?"
Husben : "a..a..a.. membazirkan berdosa.."
Isteri : "Eleh.."

Isteri :"Nah anak, nak minum pulak.."


Erm... lega, Alhamdulillah.. aku minum air mineral je, dia minum teh O ais limau.. cewah..
padahal tak habis pun, masam sangat katanya..

Wong Solo ni sama dengan Wong Solo yang di Bandar Baru Bangi tu, rasa pun sama.


Selesai mencekik, kami pun meneruskan perjalanan pulang ke kampung..

Kesimpulan : Sedar diri sepinggan dah tak cukup untuk kami berdua!

Sekian.