Monday, 14 October 2013

Baby Eiman Vs Churpie Plushie

Salam,
Hai semua.. Nova nak ucapkan "SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA KEPADA SEMUA PEMBACA SAYA SUKA BACA BLOG NOVA LEEZA!" Wahh esok raya la.. bestnya, tahun ni aku beraya di rumah mertuaku di Pandan. erm, korang beraya di mana? Semoga perjalanan pulang ke kampung selamat hendaknya ye.

Ok, ni nak cerita haritu aku masuk pertandingan yang Churp-churp buat di Blog nya : http://my.churpieblogs.com

Ni ha :

Bersempena dengan Laman Baru churp-churp, mereka minta kita komen bahagian mana yang menjadi kesukaan kita. So Nova pilih ini.


Lepastu, di suatu petang yang bahagia, aku dapat mesej ni di Twitter :


Oh my!! Bestnya, rasa nak melompat ke bintang! 
Harini, aku cuti. Pagi bawak Eiman ke klinik untuk checkup 8 bulan, lepastu terus ke office Nuffnang/Churp2 di Jalan Yap Ah Shak, KL. First time datang office Nuffnang/Churp. Wow wow! memang cantik la kat dalam, patutlah dipilih sebagai One of The Coolest Office in Malaysia. Aku sempat berjumpa Jessica, staff Nuffnang dan Emilia (churp2). Isi borang pastu dapatlah Churpie Plushie.. Yeay!

Dan... yang paling gembira mestilah Baby Eiman. Kawan Baru dia.. hihi..




Ok sekian. Babai.