Friday, 11 October 2013

Betul-Betul Yakin ke Cara Kita Mandi Wajib?

Salam,
Ha, Salam Jumaat nampaknya berjumpa lagi kita di hari Jumaat. Alhamdulillah, Syukur. 

Ok, hari Jumaat ni aku nak berkongsi dengan hangpa "CARA MANDI WAJIB", ooohh, yela patut memang patutnya pun kita dah tahu cara mandi wajibkan sebab masa zaman sekolah-sekolah dulu ustazah atau ustaz dah ajar kan? 

Tapi, pernah tak rasa, "EH selama ni betul ke cara aku mandi wajib??" rasa nak selak buku agama tu memang ada, tapi asik tangguh tangguh takpun lupa haa.... disebabkan itu lah, harini aku nak kongsikan rakaman 30 minit Ustaz Don dengan Tajuk Cara Mandi Wajib.  Serius, lepas  je tengok video ni, aku rasa konfiden dan takdala rasa teragak-agak dah. Kalau korang pun ada rasa yang sama cam aku, jomla layan video ni.

Pesanan : Ustaz Don cakap tak payah kepak-kepak ponggong ye, duduk je terus hahahahaha! --> kalau nak tahu meh la layan video ni.


K salam.
Sekian.