Monday, 21 October 2013

DELIFRANCE AMPANG POINT

Salam,
Best tak aku cerita makan je berturut-turut. hihi entry ni dah jadi kepam kat Draft. Dari dia terus membusuk di situ baik aku Publish kan kat korang. At least dapat la korang meng air liurkan mulut membasahkan bebibir itu kan.. hii hii

Ni Spagetthi Jugak, beberapa minggu ni aku tak berapa selera nak makan nasi, so makan la Sepahgeti. 

Kedai yang ditujui adalah DeliFrance.. yang korang pun dah tahu sebab aku dah tarok kat Tajuk atas.. tapi takperla ulang dua tiga kali pun takpe, at least nampakla banyak sikit aku menaip. Kalau tempek gambar je banyak-banyak baik taruk kat Instagram je kan.. hii.. ok cukup panjang kot.



Spagetthi Blolognise aku punya la

Husbenku makan Spagethi .. ala apa nama dia.. dengan Hot dog.. hihi

Aku air mineral je, dia plak ice tea kot..

Makan spagetthi apa la sangat kan.. mana kenyang, kenala tambah pastri..

Ni lah hasilnya kalau suruh dia tangkap.. sebab tu aku lagi suka Camwhore je... manjang begogar.. haha ops..


Ok tu jela.. 
Sekian cerita makan. Total 45++