Monday, 21 October 2013

MAKAN KESEDAPAN DI PADI HOUSE CYBERJAYA

Salam,
Hello kepada semua pemakan yang berada di luar sana. Terima kasih sebab berkunjung semula ke sini. Korang memang terbaik la.. tengok statistik blog makin memberansangkan. Alhamdulillah. Akan lebih semangat untuk menulis sebab korang tak jemu2 lepak kat sini. hii hii

Ok.. kepada pemakan di luar sana yang suka makan, ada satu kedai makan yang best di Cyberjaya. Nama dia Padi House. Oh... nyum nyum... 

Alamat : Padi House 
Block 3503, Jalan Teknokrat 5, 
63000 Cyberjaya, Selangor D.E.

kredit gambar to 3-meals.com

Yang ni aku punya makanan, spagethi dengan grill lamb.. so sedap!


Hok ni, tak lain tak bukan hok suami aku punya, Tengah hari je mesti nak makan nasik.. so order 
Nasi Goreng Seafood

Muka gembira sebelum makan makanan sedap

Ha.. terliur kan. Serius tau sedap! 
Total : RM 40 ++ 
Sekian hupdate makan.