Thursday, 24 October 2013

Makan Satay Station di Kg. Pandan

Salam,
Minggu ni kami singgah di destinasi makanan yang bernama Satay Station. Haritu dah pernah cerita makan satay kan Station tapi kami beli bungkus je. Kali ni kami makan malam kat situ, tak jauh pun dari rumah mak mertuaku. Dalam 10 minit dah sampai dah. 

Satay kat sini memang terbaikla! Lazat dan sedap. Satay daging dia.. pergh!! Lembut giler tak liat langsung, senang je nak makan. Satay Station juga pernah diterjah oleh skuad JALAN-JALAN CARI MAKAN!! 

Meh layan gambar makan. 

Nescafe dan Teh O

Masa sampai pukul 7 lebih.. masuk kat dalam rumah kedai tu, bukak TV cerita MR. ARROGANT.. hi hi syiok! Husben aku pun layan cerita ni.

Husben aku order Mee Rebus.. dia kata Mee Rebus wallawehh Terbaik!

Satay dan nasik impit di susun secara unik di dalam bekas nyiru


Kuah kacangnya agak pedas sikit

Satu pun tak jadi gambar eiman dan aku.. isk isk

Bagi je pengok ni.. terus diam.. Mummy punya turn pulak makan


Ok last FAMILY POTRAIT! Gamabr selepas kekenyangan

hihi sekian cerita makan. 
Total : RM45 ++ bungkus 10 cucuk 

ni kalau nak baca entry sebelum ni 

dan maklumat dan ada peta ke satay station seluruh cawangan.. website sataystation

babai.