Sunday, 6 October 2013

Tidur dan Berdengkur Kuat

Salam,
Hye semua pembaca yang ku sayang... watsap youall? ceh... yo yo! Harini aku nak berkongsi cerita pasal berdengkur. Mesti ramai yang ada kenalan yang mempunyai masalah ini kan. Tak kirala kawan ke, saudara ke, adik beradik ke, husben ke wife ke....



Ha, ni aku pun mengalami masalah yang sama, yang berdengkur tu tak lain tak bukan, buah hati pengarang jantung aku sorang tu. Walaupun ko lah intan payung kan, kalau tidur malam ku diganggu tak ke rasa nak angkut bantal tido kat sofa je... kikiki

"Yang yang, i sukerrr sangat la you berdengkur malam-malam, kalau boleh lagi kuat lah! Boleh i berjaga malam jadi pak guard rumah ni. Selamat rumah, jimat pulak tu, tak payah pasang alarm kan syg kan kan?"

Woo woo...
Letih wooo, setiap malam ku harus berperang dengan binatang binatang di zoo, kekadang ada harimau, ada singa, ada ayam, ada burung dan paling tak bleh blah tu dengan bunyi gajah... hoiii.... kuat hoii..

So, puas jugakla kitorang mencari jalan penyelesaian. Selain dari tidur mengiring, husben aku pakai ni BREATHE RIGHT! Serius ni, dari bunyi gajah boleh downgrade bunyi kucing. kikiki.. Tapi ada jugak yang cakap tak berkesan, laki aku ok jerr! Makin hari makin sayang.. haha...

Not tonight! Not anymore! dan malam malam yang lain....
aip! orang cakap pasal berdengkur la!


kiki ni gambar masa tengah demam, tido siang.

I LOVE SAYANG, walaupun u berdengkur ke apa ke.. i tetap sayang u till Jannah!

k sekian.