Thursday, 24 October 2013

TURUNKAN BERAT BADAN

Salam,
Yeay.. nak bagitahu ni... 
Agak lama juga aku tak menimbang berat badan sebab takut naik tak turun-turun.. 
Semalam, masa appointment dengan Orthopedik Serdang, aku singgah menimbang..

Ya Allah... alhamdulillah... back to normal dah berat badanku seperti sebelum mengandung! 
Yeay!!

Masa mengandung 60kg
Besalin 57kg
Puasa 55.7kg
Raya 57kg naik balik sebab makan je
-tak berani timbang
-tak berani timbang
- sekarang 50.7kg.. haha

TIPS?
Nanti aku share k!

Husben : Abg rasa timbang tu tipula. takkan turun 7 kilo?
Aku : hahahah... jeles la tu.. orang dah cakap malam2 makan sikit je.. bla bla bla, kalau mesin tu tipu maknanya berat abg pun tipu la masa abg timbang tadi.. (sebab berat badan dia turun 2kg je) 
Husben: Abang punya betul.. bb punya tipu..
Aku: hahaha... 

Abang, maafkan bb sebab bb 2 tangga ke belakang abg.. hahahahhahaha


Jadi petangtu aku meraikannya dengan aiskrim Baskin Robbin.. Yeay!!!

Tengah mood happy ni.. 
Ni blog sebelum ni berat badan sebelum 
sekian