Wednesday, 6 November 2013

"Eiman Pun Nak Berkemas Jugak Mummy!"

Salam,
Kadang-kadang..bila hujung minggu aku dan suami balik ke kampungku di Tanjong Malim. Part berkemas memang serah kat aku... "itu kalau aku rajinla kan" hihi... kalau tak daddy la yang mengemas tapi lambat sikitla sebab suami aku ni detail orangnya. Bila nak letak baju dalam beg pun kena cantik cantik. Bukan nak tunjuk kat sapa pun, kita berdua je kot yang pakai. Kalau ikutkan aku campak2 je asalkan muat. haha.. nampak sangat beza perangai cam langit dan bumi. #makpemalas

Ok.. masa mengemas tu mesti lah sepah-sepahkan baju mana nak pakai baju mana tak nak pakai. Ha.. masa itu jugaklah Baby Eiman sesibuk je nak mengemas jugak. Isk budak ni, kita gi lipat dia ambik konyok2 kan.. kalau ada daddy dia takpela boleh tolong jaga eiman.. 

Sudah nya.. ni ha.. 

Kita sumbat dia dalam beg. kakakakakaka

Buku tetap di tangan... bagus bagus..

Ok tu la update perangai eiman tu.. 
k bai.