Monday, 5 May 2014

Kekasih Pengasih ke Suami Memahami

Salam,
Saja nak taip sesuatu.... rasa cam ada kena mengena tak?? haha

Tajuknya Kekasih Pengasih ke Suami Memahami



SKETSA 1

Sebelum kahwin

Perbualan Telefon Kekasih Pengasih
GF: Sayang, u tak nak tidur lagi ke? dah lama dah kita gayut ni... dah pukul 4 pagi dah ni.
BF: OK.. u tidurla k! Dah 5 jam ni. Ok syg u tidurla k. Esok nak kerja kan.
GF: Ok sayang. Love u... mucuk2!
BF: I love u to baby manja sayang bucuk.......
-- setengah jam baru letak telefon sebab penutupnya panjang---

Lepas kahwin

Perbualan Telefon Suami Memahami
Isteri: Ha.. napa u call?
Suami: U nak balik pukul berapa?
Isteri: Ala i banyak kerja la harini
Suami : Ok.
---- letak telefon---

SKETSA 2

Sebelum kahwin

Perbualan di dalam kereta Kekasih Pengasih
BF: Hello syg.. i dah kat bawah ni.
GF: Wah... cepatnya u sampai! Ok i turun jap 5 minit ye 
--Si GF pun masuk kereta--
GF: Syg, kita u nak bawak i pergi jalan-jalan mana harini?
BF: Up to u! U nak pergi mana.. u cakap je!
GF: Wahhh! bestnya. Untung i dapat BF macam u. Sporting habis! Ok i nak pergi sini pastu situ pastu sini pastu situ pastu....bla bla bla

Lepas kahwin

Perbualan di rumah  bagi Suami Memahami
Isteri: U, u kata nak bawak i jalan2 harini jadi tak?
Suami: Ohh.. yeke. (sambil mata pandang TV tak menoleh)
Isteri: I nak makan Meatball la.. dah lama u tak bawak gi IKEA
Suami: Ok u siapla dulu k

lepas 30 minit.... masih berkain pelekat tak berbaju duduk depan TV sambil isap rokok lagi asap berkepul-kepul

Isteri: Ha.. bilanya nak keluar?
Suami: ehh.. ok ok.. jom siap..

----- sejam selepas itu---

Suami: .....masih di depan TV
Isteri : (dlm hati je) Eii.. )&*&%^&^%%^$

-----------haaa------------------

Nampak tak? Permainan dia...


Haha.... saja je terpikir nak tulis ni...

Suami ku.... maintain  je dulu sekarang dan selamanya...  #suamiyangmemahami #kekasihpengasih

Sekian.