Thursday, 10 April 2014

MAKAN DI OCTOPUS SEMUA ADA!

Salam,
Let me introduce to u, my favourite kedai makan named OCTOPUS. Sejak makan kat Ampang Point haritu (husben aku yang bawak ke Ampang Point) terus jatuh cinta. Semua ada, makan Thai, goreng2, nasik, western, Sushi... haaa.. amik!

Dahla Sushi dia besar sesangat! pastu makanan dia pun banyak. Kalau tak lapa sangat boleh kongsi berdua. hihi. Sejak dua menjak ni kami berdua suka makan sushi.. so layan jela yer!




Masa ni makan kat Octupus di Ampang Point, KL

Macam Stress je muka dia menunggu makanan.. hihi lapo ke bang?

Tengok saya ni.. senyum je.. hahahahahahaha! - Penampor kasik satu!


Saya makan Spagethi Tomyam!... haa, penah rasa? Tak kan.. memang puas hati.. tengokla sotong udang semua ada!


Husbenku yang stress tadi menunggu makanan tu nak makan nasik.. hihi...

Lepas makan nasik dengan sepageti... kami makan la pulak SUSHI KING KONG KEPALA HOTAK KAU!



Yang alin aku tak kesahh... yang aku kesahnya kena la ada WASABI 


Dah lama tak buat muka sawan kenyang.. hihi

-

-

-


-


-



-


hahahha... sekian!

Makan punya cerita