Thursday, 8 May 2014

MAKAN DI THE MANHATTAN FISH MARKET

Salam,
Hari ini terasa nak update cerita makan. Asik cerita SS akak Syok Sendiri je ... tukar pulak la.. Walaupun ni tengah bulan... duit pun .... cam biasala kan.. hihi tapi makan tetap makan kan..

Kali ni, aku update cerita makan di The Manhanttan Fish Market. No sushi no no no...! Kang bosan pulak korang.. asik menu sushi je kan.. ok?

Makanan ni husben aku suka.. haiwan apa ni.. kepah kan..
 

Aku memang suka makan kat sini sebab ikan dia ... best! Fish n Chip dia boleh dikatakan sedap. Sedap bagi tekak aku la.. Kriteria yang menyebabkan aku boleh kategorikan makanannya sedap sebab ikan dia lembut.. fresh.. dan terasa puas bila makan... cuma........

Portion nya kecik je.. dan agak mahal.. kalau dalam wallet duit tu takda dalam RM 70 ke 80.. erm.. baik tak yah masuk.. kikikiki...


Off course air masak.. pembasuh tekak sebelum dan selepas.. dua2 aku punya.. pastu tak habis.. paksa2 laki ku suh minum.. hahahahaha

Husben aku memang suka order air yang pelik2..  

Fish n Chip dia memang sedap!... tapi 5 kali telan je dah habis.. :'(      uwaa...

Actually ada satu lagi pinggan platter lakiku punya.. tapi sebab lapar punya pasal.. aku pun lupa nak tangkap gambar.. dah habis makan baru teringat.. HO EEM GEE haha.. dan Fish n Chip ni sebenarnya buat kudap2 je.. hahaahhaha

Ok.. sekianlah cerita makan. tata