Monday, 5 May 2014

SAMBUTAN DI BULAN MEI

Salam,
holaa... entry kedua.. sayang sangat kalau tak update lepas tangkap gambar banyak2... 

So .. sambutan yang pertama adalah Majlis Perkahwinan Ramdzan & pasangannya Farah. Diorang ni adik kawan baik aku @Nurenfuda.. tapi gambar yang aku nak share ni adalah gambar Nathania Arzu (anak Nuren)... sebab kecomelannya menggeramkan!!! haha boleh gitew!

Tak caya Jom tengok!




Beautiful mom n Pwincess... baby Nathania

Nathania: Saya suka bunga




Baju cantik..




Ha... comel kan... geram je... rasa nak gigit2 je.. hihihi...

Ok, sambutan kedua adalah Majlis Hari Jadi Kakak ku... Fariza..


Eiman... tak boleh diam.. dia nak usik api... apa daa....

Blueberry Cake

mak.. pika.. mak pika.. 3 generasi

nenek yg saya sayang, pika, mama pika n mak 


Ada bideo.... tp tak leh upload.. nanti aku masuk kan..

Bestnya... bulan ni bulan penuh sambutan... suka suka...
Sekian.