Thursday, 8 May 2014

BELI PAKAIAN BARU UNTUK ANAK (Projek Hensemkan Eiman)

Salam,
Entry kedua.. hahaha.. terlebih rajin.

Haritu, aku kemas2 baju eiman. Apesal penuh je lemari budak ni kan.. padahal baju yang dia pakai asik ulang2 yang tu je.. so aku angkut semua baju dia keluar. Aku asingkan mana baju boleh pakai, mana baju dah kecik.. pheww!!! rupanya.. banyak baju dah kecik.. 0-6 bulan pun ada lagi dalam lemari.

Habis mengemas, ... laa... sikit je baju tido eiman yang boleh dipakai. Patutla bapaknya komplen baju senteng.. nampak pusat la..seluar kaki pendekla... Ok masa untuk beli baju baru!!!! Jap jap korek2 daba duit jap... ok la.. boleh la...

Yeay!Shopping!

Ni ha ... ambik sikit je. 6 pasang.. tak bleh beli banyak2.. sebab baju budak mahal kot! Aku pulak suka memilih yang kainnya sedap.. tak mahal sangat tak murah sangat!.. Boleh pakai lama, basuh banyak kali pun masih nampak cantik.. especially Paddington Bear! hahahaha....



50 kali tangkap baru dapat  camni.. itu pun dengan bantuan Daddy!...

Orang masuk satu jari je.. ko semua jari nak masuk.. adoii!

Pose ke bang?

Ha.. itu bab nak tangkap gambar statik satu hal.. ni satu hal lagi.. kita nyusun.. dia sibuk nak ngacau.
Please la baby! ada yang kena kokak nanti.


Dipijak2 nya baju yang kita dah susun!..... 

Ok.. baringla... golek2 pun takpa syg!.... buat selimut baju2 tu pun ok! haha

Sekian.