Thursday, 7 August 2014

PERKHIDMATAN DESIGN BANNER BLOG

Salam,
Aku nak mewar-warkan di sini bahawa aku ada menyediakan satu tawaran hebat iaitu:

PERKHIDMATAN MEREKA BENTUK/DESIGN 
BANNER BLOG

.. macam ni banner tu :




Kenapa perlu ada banner yang menyerlah bagi sebuah blog?

1. Tujuan utama adalah untuk pengunjung ingat pada blog anda, apakah trademark blog anda?
2. Banyak blog yang aku terjah tak mempunyai banner yang cantik dan boleh melekat di kepala ni..
3. Kebanyakan penulis blog masih tidak mahir di dalam menggunakan Photoshop dan skill mengedit gambar
4. Mencantikkan dan menaikkan seri blog anda, agar anda juga gembira dan teruja untuk menulis
5. Siapa tak nak header blog cantik wooi!
6. Salah satu cara menarik perhatian pengunjung untuk datang berkunjung ke blog anda!
7. Header blog yang menarik adalah keperluan asas sesuatu blog!


Berapakah harga perkhidmatan yang ditawarkan?

SERENDAH RM 30 sahaja!!!

SIMPLE : RM30
Gambar penulis (1 orang), Nama Blog, dan  tulisan pada blog


PREMIUM : RM 45 
Gambar penulis dan kelauarga (lebih dari seorang) , Nama Blog, dan tulisan pada blog  


Kenapa murah sangat?

Sebab aku buat kerana nak bantu orang mempunyai header blog yang cantik

Macam mana nak Hubungi kalau saya nak buat banner blog yang cantik?

emel kan pada leezarule@gmail.com

nanti aku akan balas emel korang dan minta hantar beberapa keping gambar, nyatakan idea atau trademark blog dan aku akan bagi tempoh untuk siapkan header blog korang tu.

memang murah sangatlah aku offer ni, saya bukan nak makan untung.. saya cuma nak tolong!!!!!

Ok..!! Buat masa ini siapa emel dulu, saya akan balas awal. Maklumlah saya ni blogger yang bekerjaya dan mempunyai anak.. jadi masa saya adalah sangat terhad. Tempahan adalah limited, so siapa cepat dia akan di layan dahulu!

Meh saya nak kongsi gambar yang saya telah edit...


Gambar asal vs gambar selepas di touch up
Macam mana... best tak?
Sekian.