Thursday, 21 August 2014

SELAMAT PENGANTIN BARU IRA DAN HAIKAL

Salam,
Minggu lepas aku dan suami menghadiri MEJELIS PERKAHWINAN IRA & HAIKAL. Sama cantik sama padan. Bagai pinang dibelah dua. Ha... Keluarga Ira ni, sebelah perempuan dah lama aku kenal dan dah macam saudara. Agaknya hampir 20 tahun dah kot. Kakak aku yang aku panggil Nyah tu berkawan baik dengan kakak Ira yang bernama kak Lina. erm.... tak yahla cerita asal usul perkenalan sejarah semua.. so kita terus je menatap gambar perkahwinan sama cantik sama padan ni k! Zass!

2 gadis 2 mak dara!


Pose jangan tak pose

Gadis comel2 berbaju pink

3 mak dara 2 anak dara!

Senyum

Anak-anak... anak aku tinggal sebab mengantuk nak tido

Ha... ni la pengantinnya... saja lambat skit expose kan pengantin
IRA & HAIKAL
Semoga Berbahagia hingga ke Syurga
Dikurniakan zuriat yang baik-baik dan berbahagia selalu..
Amin

Cun kan

Dah lama tak tunjuk budak kecik yang dah besar dah sekolah dah pun.. 
Sebelah kanan sekali Amanda dan Kiri Rayyan bersama adik baru mereka Iyad
Happy & Beautiful family

Ni puan blogger

Ambik aura seri pengantin baru

Last but not least!
"ABANG! JOM SELFUS!!"
Nampak tak?? Perbezaan kami..
Dia cakap "Banyak lagi ke nak tangkap ni?.. dahla dahla."
Dia hanya mampu bertahan setakat no 1 & 2 je.. 3,4 & 5 dah bosan
Saya pula tetap maintain pose...

Haha

Sekian.