Sunday, 7 September 2014

Pertandingan BowlinG ICT 2014 Peringkat Jabatan Ku

Salam,
Ni cerita pagi semalam.. Jabatan aku, ICT mengadakan pertandingan bowling di Pusat Bowling Wangsa Walk Mall.. Event start pukul 9.30 pagi, ramai yang hadir dan sangat-sangat meriah. Masa inilah aku nak berkenalan dengan keluarga kawan-kawan ofis baru kan. Buat hal pagi tu pulak, aku dan husben dah terlajak tido..tgk jam dah pukul 9.00pagi..hihi sebab mak anak apak semua tido lambat semalam so bangun pun lambat ... hihi.. :)

Diikutkan aku dah bersama mengenali mereka hampir setengah tahun, sejak pindah jabatan baru. Memang seronok dapat bersama kawan-kawan yang sporting dan havoc macam diorang ni. Mana taknya.. Unit aku, 3/4 perempuan oii.. 3 orang je lelaki termasuk bos. haha dapat bayangkan tak?.... 

So inilah semua gambar yang aku sempat rakamkan semasa aktiviti bowling tersebut.... hii hii
Jom layanla....

Girl Rulez!

Lokasi :Pusat Bowling Wangsa Walk 

Chayok! aksi membaling bola dari rakan sekerja

Ramai yang datang dengan family
So ada macam-macam aksi budak-budak ni... hihi..tu Kak Byha

Ni paksa tangkap gambar ni. Eiman pula, sibuk berlari ke sana ke sini.
Penat aku dgn lakiku mengejar si kecik ni

Jangan harapla dia nak dukung...
Ni tengah mengamuk nak turun berlari ni..

Budak tak mo dok diam

Panjat sana..panjat sini.. tak henti-henti....

Ni As dan husben dan anaknya yang comel

Sebelah kanan ni anak sulung as katanya... haahaa pon boleh la syu

F.A dan Maisarah (anak kak Byha)
Rambut kerinting comel!

Scoreboard..

Kak Ain...Strike woo!

Ini saya... hihi,, anak aku, daddy jaga jap... hihi

Maisarah nak pinjam boleh?
"NO!".... she said

Wah wah anak Kak Pia yang menjadi penyokong kuat team Pembangunan hihi

Kemudian, acara cabutan bertuah dan penyampaian hadiah kepada pemenang
Yang ni nombor cabutan aku..

Semua berkumpul di sini

Ini jurukamera kami yang cantik, nama dia Liyana

Sabar menunggu nombor ....

Kak Sally dan Reen (yang buat peace tu)

Bersabar menunggu nombor.. siapa yang bertuah ye..

Tadaa...... yang ni semua pemenang Cabutan Bertuah...


Reen pun dapat




MC kami pada hari itu, Encik Kamarul



Fharah pun dapat


Anis pun dapat


Kak Ros...

Kak Nor

Ok.. Kak Ros sekali lagi... bertuahnya!!


Ha,,, Ariffin pun sekali lagi... erm... 

Last dan paling besar

dan no aku 108 pun dapat jugak! hik hik hik... yeay!
Melompat keriangan!

Anak.... daddy tolong jaga.. habis semua dia panjat panjat oii...

Top Score Wanita : Kak Pia
Senyum sampai tutup mata..

Top Score Lelaki: En. Rosnan


PEMENANG PERTANDINGAN BOWLING

Tempat ketiga : Team Pengurusan

Tempat Kedua: Team Rangkaian

Tempat Pertama : Team Teknikal
TAHNIAH!! Dengar cerita ni dah dua tahun berturut-turut

Team Teknikal! Mantop!
Bagi Team Pembangunan.. tahun depan kita cuba lagi k!! hehe...

Setelah selesai.. kami pun berangakat pulang... kegembiraan

Eh.. perut lapa la..

Jom makan dulu

Makan di Octopus ... makan sushi.. faveret aku dan suami

Masa kami tengah makan, ada sorang budak tu.. dah tangkap leleh kepenatan..

Mata dah nak pejam tu.."Daddy, siapkan tempat tido dia dalam stroller"


haha.. tak sempat masuk stroller dah pejam..

Tula.. berlari ke sana ke mari...

Tido pun dengan Chopstics!



Hari yang sangat gembira!
Thank you semua!
dan Tahniah buat Urusetia ICT 2014! Good Job U'all!

Sekian.