Friday, 5 September 2014

Saya Nak Let Go Barang-Barang Pre-Loved PERCUMA!

Salam...
Hye..to all my lovely readers! Harini saya nak letgo barang-barang saya yang masih elok dan cantik. Barang-barang ni saya letgo sebab ada yang tak muat, salah saiz, tak sesuai dsb. Kalau nak jual pun macam tak patut sebab dah pakai walaupun sekali. So.. kalu berminat bolehla reply Pantun 2 kerat di ruangan Komen ye..

Barang 1

Kasut Jenama POLO
Warna Oren
Saiz 6
Kondisi 9/10
Pakai sekali je, Sangat comel untuk kasual wear 

Kalau minat ni sambung pantun 2 kerat ni k..
Nanti saya pilih

"Hari-hari makan limau"
........



Barang kedua

Kasut Jenama VINCCI
Warna Hitam
Saiz 7
Kondisi 9/10
Pakai sekali je, Sangat comel untuk kasual wear 

Kalau minat ni sambung pantun 2 kerat ni k..
Nanti saya pilih

"Pergi Pasar Beli Ikan"
........


Baju Jenama MNG
Warna Hitam
Saiz M (tapi saya rasa macam S sebab kecik)
Kondisi 9/10
Pakai sekali je, Sangat comel untuk kasual wear 

Kalau minat ni sambung pantun 2 kerat ni k..
Nanti saya pilih

"Anak Itik Terkedek-kedek"
........


Baju Jenama Somerset Bay
Warna Putih
Saiz 5 (saya rasa macam S sebab kecik)
Kondisi 9/10
Pakai sekali je, Sangat comel untuk kasual wear 
Masa saya beli haritu harga dalam 200++

Kalau minat ni sambung pantun 2 kerat ni k..
Nanti saya pilih

"Ibu Ayam Di Kejar Musang"
........



Sekian.. muah!

Tq


Cipta pantun ini telah dibuat bukan sahaja di Blog, malah di FB dan Instagram saya.
Keputusan telah diumumkan di Fb dan Instagram. Tq sebab sudi menyertai!! lainkali kalau ada barang nak letgo jemput masuk lagi ye.
Jangan lupa follow Instagram, Face book saya untuk mengetahu perkembangan terkini!

Muah!