Friday, 31 October 2014

NYUMMEH BBQ KOREAN RESTAURANT!!

Salam,
Harini dah hari jumaat. Syukur!! Sampai juga ke hari Jumaat minggu ini. Amin. Masih diberikan ruang dan peluang oleh-Nya untuk bersama dengan tersayang. So, i nak kongsi cerima makan lagi harini sebab ada beberapa entry makan yang i dah hold dalam Draft tunggu masa nak keluar je. Ok back to deh story, di suatu tengah hari, suamiku mengambil aku di pejabat. Di dalam kereta....

Chadeq Nakamura aka Suami ku Mithali sebab selalu bawa isteri pergi lunch: 
Nak makan kat mana??

 jawab isterinya aka pompuan mengada susah nak jaga katanya #hamboihamboikau: 
BBQ Restaurant Wangsa Walk Please!



Aku order Kimchi Deopbap ni set dengan air

Airku haruslah Korean Tea kan.. i kan tak minum ais.. 
air pink Guava ni Chadeq munya

Lepastu sibuk bergaduh tangkap gambar air, HP siapa lagi pandai tangkap gambar cantik. HP Chadeq Samsung Galaxy S5 yang aku menang NNRaya 2014 Post haritu, dan aku punya Galaxy  S4 Zoom. Dengan poyo-poyo an dia guna teknik fokusla.. HD la.. eleh, macam Camera Phone kita tak boleh buat jekan. Tapi..... memang cantikla gambar dari Phone S5 tu..  

Gambar bawah ni dari Galaxy S4 Zoom aku
cantik tak??

Ni dari Samsung S5 dia..
Wow!! .... apesal cam lawa pulak! Hp aku siap wide lense lagi!.. tak boleh jadi ni. Aku kena ambik Samsung yang lagi baru la macam ni!!! 
Samsung K Zoom satu abang please!!!!!

"Tengok gambar air yang abang ambik ni!... lawa tak effect air dan ais tu??"

......der... 


Alah.. i pun reti la.. hahaha

Tengok teh Korea i ni... effect gegar lagi i bagi you tau!!! kikiki

Ok dah.... toksah gaduh!
Makanan dah nak sampai
Orang tua kata jangan gaduh depan makanan, nanti rezeki sempit. Kalau rezeki sempit susahla aku nak dapatkan Samsung Galaxy K Zoom idaman hatiku itu! hahahahaha #kenacakapkatsiniagarsuamibaca

Tempat selesa.. dan sesuai untuk menimbulkan mood romantik-romantik gitew!

Makanan korea aku dah sampai

Ni Chadeq bunya. Hot Chicken dengan Nasi (Set Lunch + Air)


"Abang, disebabkan Handphone awak hebat, tangkaplah gambar saya cantik-cantik!"

haha... poyos skit

Ok satu lagi. Lepasni banyakla gambar aku kat tiap entry. Sebab handphone husband aku best!

Some more gambar dari Galaxy S5 dia 
Dari jauh...

Fokus dekat sikit

Fokus lagi dekat... eii!!! Sedapnya ayam ni!

Ok... kalau nak tahu Restaurant BBq ni pun ada buat delivery, just logon to FOODPANDA.MY

Dan... kos makan kami lunch itu adalah:.........jeng jeng jeng..

Last last... Sebab Handphone awak best sangat!!!!!

haha.. Sekian.

Thank you for reading guys and girls!
See you on the next entry ya!

Ok chop nak letak jugak gambar ni kalau tak tahu Samsung Galaxy K Zoom ni yang mana
Kot kot ada yang nak bagi hadiah kat i pun boleh!!...
atau husband i nak buat surprise besday tahun depan ke kan... hahahaha


ok babai.