Monday, 13 October 2014

PERKAHWINAN BELLA DAN AIMAN

Salam,
Minggu lepas mak dan family kakak aku turun KL di atas pujuk rayuan adiknya ini kerana mengajak mereka ke kenduri AIMAN & BELLA. Pengantin ini sama cantik sama padan. Suka sangat tengok diorang berdua ni, manis je di atas pelamin tu...

Aku datang dengan mak dan family Yong aku. Sementara Nyah bersama rombongan pengantin lelaki. Kiranya Aiman ni adik Kak Lina, yang merupakan kawan baik nyah. Dah lama dah kami rapat dengan keluarga mak Kak Lina ni sebab hubungan Nyah dengan Kak Lina dah lama sejak mereka di Kolej lagi. Ma pun telefon aku minggu tu jemput kami sekeluarga..jadi haruslah datang kan..

Nyah dan Adiknya

 Yong, Aku, Nyah dan Mamito

The gediks

Korang layan jela gambar ye,


Pika :"Daddy!daddy! Pika nak main kat sana.."
Pika dengan Chadeq memang manja sangat... kadang2 perhatian kena bagi sama rata sebab nanti salah sorang jeles. hihi

 Bersama penganti yang manis dan cantik! Tahniah Bella!
Maaf gambar agak blur

Deco

Ni la Kak Lina yang aku dok cerita tu, Kalau korang mengikuti Blog aku sejak 2010 korang tahu la siapa Kak Lina n Abg Putra ni. Mak Rayyan dan Amanda... dan yang ni baby baru Iyad

Kakak Amanda yang dah besar dah... dulu kecik2 dulu comel je, sekarang dah ayu sangat dah

My Mak Kesayangan yang melahirkan saya... saya bukan anak angkat ye, walaupun muka kami adik beradik lain2 semuanya

Eiman duk tengah sibuk tengok Kompang.. sampai ke sudah tanak tengok camera

Abang Nan dan Yong... mak ayah Pika

Mak bersama Mak Abg Putra

Bersama Kak Fetty, kakak yang ceria je selalu.. suka aku ngusik kak Fetty ni

last but not least 
The Pengantin...
Selamat Pengantin Baru, kami doakan hingga sampai ke syurga ye



 eh eh eh...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



 haha.. kesian pose kena kacau dengan aksi OooOoq (Poo Poo) dari eiman

Sorry Nyah... Sekian.