Sunday, 2 February 2014

Bercuti ke Tokyo Jepun Part 5 (Tokyo Disneyland)

Salam,
Holla.... kan aku dh janji nak update lagi pasal bercuti ke Jepun pada bulan 12 yang lepas tu. ha.. demi korang semua pembaca yang aku sayang.. aku updatekan kali ini Hari ke 5 ke Tokyo Disneyland. Perjalanan dari rumah ke Tokyo Disneyland merupakan perjalanan yang paling jauh sepanjang kami di sana. Tapi tak lama mana pun, dalam 45 ke 50 minit je dengan menaiki Keretapi. Cam biasalah kan, keretapi merupakan pengangkutan yang paling mudah dan murah di sana.

Inilah pokok buah pisang kaki. Mak excited sangat dapat jumpa pokok ni. Pokok ni ada sekitar rumah sewa kami. Ha.. mak siap suh tangkap gambar dia dengan pokok pisang kaki ni. hihi