Thursday, 1 January 2015

MALAYSIA FOOD BLOGGER - NOVA LEEZA

Siapa Nova Leeza?

Saya adalah empunya blog yang beralamat : http://novaleza.blogspot.com/. Nama saya Nova Leeza. Saya mula menulis blog ini pada tahun 2010 dengan genre yang lebih cenderung kepada Kehidupan Peribadi/ Lifestyle Blogger dan Review Makanan/Food Blogger.

Apa yang saya tulis?

Saya gemar menulis berkenaan Restoran atau kedai yang saya lawati untuk saya berkongsi dengan pembaca blog saya. Pada asalnya ia adalah kerana keseronakan menyimpan maklumat berkenaan Restoran/kedai yang saya lawati, namun semakin lama, ia menjadi satu tarikan kepada mereka yang mahu mendapatkan maklumat berkenaan restoran/kedai makan yang baik untuk dilawati.

Bagaimana jika anda mahu saya melawat Restoran/Kedai makan anda?

Sila emel dan nyatakan Nama dan Alamat Restoran anda. Saya akan cuba memberikan respon di dalam jangka masa 24-jam dari tarikh emel dihantar. 


Bagaimana untuk hubungi saya?

EMEL : leezarule@gmail.com
TWITTER : @novaleeza
FACEBOOK PAGE : Blog Nova Leeza
INSTAGRAM : @mommyeiman
BLOG: http://novaleeza.blogspot.com


Bagaimana sekiranya saya ingin Nova Leeza untuk membuat Review Produk/Servis Lain?

Nova Leeza adalah Lifestyle Blogger dan Nova juga berbesar hati untuk membuat review berkenaan produk kecantikan, keperluan seharian mahupun servis yang lain. Hanya emel pada pihak Nova dan Nova akan cuba memberikan respon di dalam jangka masa 24-jam dari tarikh emel dihantar.

Sekian, terima kasih.

----------------------------------------------------------------------------------

Who is Nova Leeza?

I was the owner of the blog address: http://novaleza.blogspot.com/. My name is Nova Leeza. I started writing this blog since 2010 with a genre that tends to Personal Life / Lifestyle Blogger and Food Review / Food Blogger.


What do I write?

I like to write about restaurants or shops that I visited for me to share with readers of my blog. Originally it was because of storing information about restaurants / shops that I visited, but the longer, it becomes a magnet for those who want to get information about restaurants / eateries good place to visit.


What if you wanted me to visit your restaurant?

Email and state the name and address of your restaurant. I'll try to respond within a period of 24 hours from the date the email was sent.



How to contact me?

EMAIL: leezarule@gmail.com
TWITTER:novaleeza
FACEBOOK PAGE: Nova Leeza Blog
INSTAGRAM:mommyeiman
BLOG: http://novaleeza.blogspot.com



What if I want to make Nova Leeza Product / Other Services?

As a Lifestyle Blogger, Nova is also pleased to make a review about beauty products, daily necessities or other services. Only emails in the Nova and Nova will attempt to provide a response within 24-hour period from the date the email was sent.

Thank you.