Monday, 26 January 2015

Mencuba Ah Cheng Laksa di Avenue K

Salam,
ha.. Siapa pernah cuba Ah Cheng Laksa? Aku ni pertama kali aku cuba kat sini. Actually aku memang suka makan laksa, mak aku memang terrer masak laksa. Erm.. jadi aku pun teringin jugak nak mencuba ah cheng laksa ni.. sedap ke ye? Penggemar laksa.. kalau tak larat makan sini pun boleh tapau bawak balik kan!

Maka, sempena Pengembaraan Makanan AK Food Adventure, Avenue K secara rasminya aku telah mencuba Ah Cheng Laksa...

Jom!... layannn.....



Sedikit info mengenai Ah Cheng Laksa ni. Berasal dari kedah tau! Jauh tu di utara! Resipi istimewa Asam Laksa yang eksotik dan dibuat dengan teliti agar rasa dan kualitinya terjamin sentiasa.

Selain Laksa, nasi lemak pun ada ni..

Kedai dia dekat je dengan escalator, senang nak jumpa bahagian Concourse Avenue K ni

Nak tahu harag?... nah... sebelum GST ni k!

atau boleh ambil yang set meal ni hanya RM 9.90 sahaja.

Comel je bekas laksa ni. Gambar kartun-kartun

Siap!! Jom makan jom!

Wah... sedap laksanya. Jangan tak cuba ok! Kalau teringin bolehla ke Avenue k!

Sekian. Thank you guys! Datang singgah lagi k!