Wednesday, 20 May 2015

Kuih Raya Kuih Raya!!! Jom Tempah Sekarang!! - cuci-cuci mata pun boleh, jom!

Salam,
Wah! Dah nak masuk bulan 6 dah, tengah bulan dah nak puasa. Ni nak bagitahu hangpa, penjualan biskut raya telah dibuka tau! Yang dah tempah dengan ai pun dah ada dah! Nak tengok kuih apa tahun ni? Jom...

Samperit RM 24.00 / 50 biji

Tart Nenas RM 25.00 / 50 biji

Tart Epal RM 30 / 50 biji

Chocolate Chip RM 25.00 / 50 biji

Nestum Kelapa RM 25.00 / 50 biji

Semperit Cheese RM 25.00 / 50 biji

Biskut Kacang RM 25.00 / 50 biji 

Chocodate RM 32.00 / 50 biji

Caramel Fruit Cake RM 25 (3" * 8") 

lain-lain

Traditional Marble Cake RM 40.00 sebiji kek (8" * 8")

Marble Cheese Cake RM 50.00 sebiji kek (8" * 8")

Macam mana nak tempah?

Whatsap Jaja : 011-1510 6540 

atau emel pada ai k!

Sedapnya wehh!... Paling win aku suka Biskut Kacang dengan Semperit Cheese. Aku yang tak minat semperit pun boleh jatuh hati makan Semperit Cheese ni! makan sebelum puasa pun sedap ni!