Thursday, 4 June 2015

Rare Sangat Benda Ni Terjadi Aih!

Salam,
Erm.. masa sekolah dulu kawan baik dengan jerawat especially dekat dahi. Maklumlah aktif bersukan menyebabkan badan kuat berpeluh especially tang muka. Pastu, tak reti jaga kebersihan, tangan kotor pegang rumput, tanah, pastu lap peluh dekat dahi dengan tangan yang kotor. Memang naik lah jerawat tak hingat. Bila masuk universiti jerawat dahi dah mula hilang sikit demi sedikit. Bila dah kerja lagi la susah nak tumbuh, sebab dah ada duit, penjagaan muka diberikan perhatian dengan baik. kih kih. Tapi.. kalau ikutkan dalam 6-7 tahun ni, jerawat memang jarang-jarang sangat tumbuh dah. Lagi satu mungkin sebab genetik mak abah jenis muka tak jerawat. Dalam setahun tu adalah sekali dua naik jerawat. 

Tahun 2015 ni takda lagi naik jerawat..Tapi hari ni.. ehh.. jerawat!!!

Nah close up lagi..

tadaaa...............

Erm, kalau korang nak tanya macam mana aku jaga muka korang mesti pengsan sebab aku selalu buat ikut mood jugak. Kalau aku rasa terinspired dengan sesuatu, mula la gigih.. kalau tak, aku biasa-biasa je asalkan bersihkan makeup sebelum tidur. Tu jela. Yang penting  "Tak ada perempuan tak cantik kecuali perempuan yang malas!" hihi ok!

Nak nyanyi dulu "Sakitnya tuh di sini di atas dahiku, sakitnya tuh di sini melihat dirimu"..

Tata Babai. Nanti rehat kang update pasal makan lak. 

Sekian. Terima kasih sebab layan aku mengarut.