Wednesday, 21 September 2016

Throwback : Majlis Makan Malam Ofis Nova Tahun 2014 (ramai giler dah takda)

Salam,
hahahha nak gelak jap. Buat kawan-kawan yang disayangi.. walaupun ni tahun 2014, 2 tahun lepas tapi aku tetap nak up jugak. haha.. rupanya aku peram entry ni kat draf dah 2 tahun. Kesudah tahun 2016 baru aku release. Aku kasi up jugak sebab bila aku scroll sampai bawah aku rasa nak gelak je. Pulak tu ramai giler dah pindah keluar.. bos aku pun dah selamat naik F52. Jom layan.. tengok korang enjoy jugak tak macam aku. hahhaa.. teringat balik zaman mula masuk tempat baru. Tu sebab aku seronok buat blog. Enjoy tengok gambar lama.. hihihi 



Kak Byha and Wawa... Belakang tu kak Yah, dah berkhidmat tempat lain dah. 

Ni kak ah, comel giler expression dia. Aku pun tak ingat dah apa dia cakap. mesti kak ah cakap "ala, puan, janganlah tangkap gambar kak ah!" haha rindu kak ah

Hadiah untuk cabutan bertuah. Kotak recycle pun hadiah jugak.. kah kah..

ni kat belakang hasni.. kerja2 wrapping

Tada... malam yang ditunggu. Aku ingat lagi masa ni, pkul 7 malam baru aku sibuk nk cari baju apa aku nak pakai. Pastu, belasah je baju ni, ketat giler sebab baju ni sebelum aku kahwin. nasib muat. haha Eiman pun kecik lagi ah... ehh rindula eiman kecik.


Comel giler eiman masa ni.


haha.. ehh siapa ni? hahha perut mula naik..

comel..


Ni dengan Hasni.. Hasni pun dah pindah keluar tahun lepas.. hahaha... 

ok satu lagi gambar dengan hasni.





Lawa giler telepon aku masa ni.. abru beli kan.. berkilat2 lagi.

Mak hasni

Comel mak hasni main dengan eiman..


Ha.. ni la bos lama aku. Gigih dia pergi satu meja ke satu meja nak ambik gambar. Bos.. we miss u la!!

Makan sedap




Masa ni zaman Wak Doyok tengah up.. simbol tangan tu style wak doyokla.. hahaha lawak laki aku ni

As dan amar.. comel!!! rambut blonde amar ni.. ko kenan anak mat saleh ke as?

haha.. as dengan aku lagi

Aku dengan team Mawar Berduri.. haha syu ko dah kenapa?

Reen

Ni kawan2 opis aku

Yey.. dapat cabutan bertuah.. hehe aku memang bertuah..

Kak ida.. pun dah bertukar jabatan

last...

Rindu....

eh. napa aku takda gambar dengan kak byha n mysarah?

:)

Sekian.