Friday, 4 November 2016

Minyak Herba Asma Mujarab Melegakan Semput, Selsema dan Batuk

Salam,
Holla. Alhamdulillah hari ini Nova dapat mencuri sedikit masa untuk berkongsi pengalaman, menghadapi masalah semput/lelah & selsema yang agak kerap selepas bersalin anak kedua ni. Dalam tempoh satu hingga dua tahun selepas bersalin, semput dan selsema tu memang selalu datang. Tak kira masa, sejuk ke panas ke, malam ke siang ke.. makan lah apa pun, ais ke tak ais ke, kalau dia nak datang tu datang jugak lah. Masa bersalin eiman pun sama juga, lepas mandi jam 6.30 pagi, selalu je kena serang semput ni. Terpaksa juga ambik inhaler untuk kurangkan semput. Masuk 2 tahun lepas bersalin tu baru kurang kena si semput ni. Susah tau masalah semput ni. Bayangkan bila nafas tu patut boleh tarik penuh, ni dapat separuh je.. mintak nyawa wehh!! 

Minyak Herba Asma Mujarab

Tak ada penawar ke untuk semput /lelah ni?
Aku pernah tanya kawan baik aku masa aku kerja tempat lama, dia cerita masa dia kecik dulu selalu kena lelah ni. Nenek dia ambik busut kerengga, rendam dalam air mendidih pastu sejukkan, bagi dia minum. Hazabbbbb! katanya. haha kau mampu? Lagi satu lendir belut.. ada juga yang amalkan untuk rawat penyakit ini. Selain itu, ada juga doa untuk mengurangkan sakit semput lelah ni. Selagi kita hidup ni kena lah ikhtiar kan?

Untuk Nova, air busut kerengga tu idaklah aku nak cuba, lendir belut tu pulak...aku ni tak tahan benda-benda macam tu. Lagipun, semput aku ni bukannya teruk sangat.. boleh dikawal lagi lah. Just amalkan doa yang disarankan... dan, baru-baru ini aku diperkenalkan dengan satu produk tempatan namanya Minyak Herba Asma Mujarab. Aku dah mengamalkan Minyak Herba Asma Mujarab ni dalam 2 minggu lebih. Sapu di dada, belakang dan hidung setiap pagi selepas mandi dan sebelum tidur malam. Serius ni... tak datang lagi semput aku tu buat masa ni. Woooi! biar betul ni! Rindu pulak kat si semput... haha

Sentiasa ada di dalam hand beg dan kawan baik.

Pertemuan aku dengan Minyak Herba Asma Mujarab ni masa aku balik kampung 3 minggu lepas. Kakak aku yang suruh aku sapu kat hidung dan dada, katanya anak dia, dah amalkan dalam 2 minggu. Memang sedap berangin, bau tak busuk, dan selesa sangat dada lepas sapu. Alhamdulillah, memang aku suka jatuh cinta terus. 

Ini kisah bulan lepas. Bulan ni Alhamdulillah aku tak kena semput lagi.Tengokla hingga hujung bulan depan macam mana. Kalau memang dah tak datang lagi Alhamdulillah lah.

Aku tak cakap yang Minyak Herba Asma Mujarab ni boleh hilangkan terus asma, lelah, semput, selsema korang tu. Lain orang lain penerimaannya, nak tahu berkesan tak, korang sendiri kena cuba. Produk ini produk alternatif dan aku jadikan Minyak Herba Asma Mujarab sebagai salah satu langkah pencegahan & melegakan dari serangan semput, lelah dan adik beradiknya lah. Aku boleh cakap yang produk ini membantu dan berkesan bagi aku. Bukan aku je pakai, baby Fatimah yang 6 bulan tu pun aku sapu kat dada, belakang dada, perut dan tapak kaki juga. Anak lelaki aku 3 tahun pun aku sapu juga.. bagi selesa dia nak tidur. Suka, memang suka produk ni. Boleh kurangkan statistik lawatan ke klinik untuk ambik nebulizer. haha ok kita tengok nanti macam mana sampai hujung tahun ni kan. Kalau ok sangat aku pom pom pom kan lagi kat Instagram aku. hehe.

Minyak Herba Asma Mujarab

Minyak ni bukan fokus pada lelah, asma sahaja tau. Haritu aku pakai sapu kat perut masa sakit perut, lambat makan malam, angin masuk perut. Kentut2 aku.. haha pot pot pot... takda cover.. anak dah 2.. kita bedal je. haha.. tak lama aku sapu tu.. lega perut. Aku tak ambik ubat angin pun. Untuk angin2 perut tu elokla pakai. Kalau ko gastrik tu lain cerita la.. yang tu kena pergi klinik la ye. hehe.. Aku kena sebut betul2 bagi clear.. payah aku nak jawab soalan2 cepumas nanti.

Pergh panjang sinoposis cerita aku ni. Camana nak buat, aku memang suka, panjangla aku taip kan. Next.. Secara asasnya Minyak Herba Asma Mujarab ini dapat membantu meredakan :

▶ Bayi Berkahak
▶ Lendir Kahak Yang Banyak
▶ Muntah-muntah
▶ Lelah/Asma/Semput
▶ Selsema
▶ Kembung Perut
▶ Sakit Perut
▶ Sakit Gigi
▶ Terseliuh
▶ Sakit Urat
▶Terkena Api
▶ Digigit Serangga /Binatang Berbisa

♛ Ia juga boleh digunakan terhadap bayi, kanak-kanak serta orang dewasa.

Cara Guna :
Sapu di bahagian dada, leher, tengkuk, atas belakang tiap kali lepas mandi dan sebelum tidur.


ADA HOLOGRAM DI BELAKANG BOTOL.

Pengeluar melakukan improvasi pada packaging dengan menambahkan ciri keselamatan dari sticker Hologram QR Scan.

Anda hanya perlu menggunakan apps imbasan QR di smart phone anda (boleh di download di app store) dan scan pada QR code tersebut untuk memastikan produk anda beli adalah original. Jika ia original, akan terpampang satu web yang menyatakan produk ini dikeluarkan original.


RAMUAN asal Minyak Herba Asma Mujarab dihasilkan dari Botanical Herbs yang terbukti berkesan dan ia dihasilkan dari pembuatan traditional.

Minyak Herba Asma Mujarab juga menjaga kualiti dan juga rahsia ramuan ini dari dulu sampai sekarang.

Walaupun proses penghasilan Minyak Herba asma Mujarab Homemade & Original dihasilkan secara tradisional, namun aspek kebersihan dan keselamatan pengguna menjadi KEUTAMAAN

Minyak Herba Asma Mujarab Homemade & Original telah melepasi ujian keselamatan produk dan bebas dari sebarang bahan merbahaya. Bukti Produk Minyak Herba Asma Mujarab Homemade & Original ini selamat digunakan. 

Diperakui oleh Pusat Racun Negara

Comel je baby ni tidur... macam fatimah jugak.. hehe

Untuk hingus dan berkahak.. gunakan Minyak Herba Asma Mujarab

Fatimah juga pengguna Minyak Herba Asma Mujarab tau! anda bila lagi?

Nak tengok testimoni? Nah... 


Macam mana nak beli? Hubungi :

Nombor Telefon HQ  | En. Hafis : 013 480 6787 
Bahagian Pemasaran & Owner | Puan Nurul : 017 6239935 

Saya pilih Minyak Herba Asma Mujarab kerana ia membantu melancarkan pernafasan saya.

Pautan Rasmi: 

Laman Web Rasmi : http://herbaasma.com/



Terima kasih pada pengeluar Minyak Herba Asma Mujarab, satu produk tempatan yang sangat bagus dan InsyaAllah membantu anda yang memerlukan rawatan alternatif di luar sana. Semoga perkongsian ini dapat membantu anda juga dan sama-sama kita berusaha untuk kehidupan yang lebih baik. Sekian.

#minyakherbaasmaoriginal #herbaasma #Herbaasmamujarab #minyakasma #minyakasmaoriginal #penawarasmamujarab